HOME TWITTER INSTA DSHBOARD FOLLOW

17 January 2012

Colourfull


Assalamualaikum...Jawab jangan tak jawab.
Cantikkan gambar colourfull pen nih..
hehe gmbar tu ade kaitan ngan tajuk nie,sebenarnya.


Sedar x sedar umur aku dah pun masuk 14 thun.sekolah pun dah mula sejak 2/3 miggu yang lalu Kalau dah mula sekolah mestilah semua kelas kene cantikkan.Tula penat hias kelas haritu kalau tidak kiteorang balik awal masa hias haritu tapi ni tidak lewat 2 jam kiteorang balik disebabkan kelas yang colourfull sangat sehinggakan tak tau dah nak buat macam mna.Tpi sekarang dah okey dah la...dripada yang sebelumnya.kelas kitaorang ni x cantik mcam kelas lain.biasa2 jew..Erm..lame dah x update..baru harini rasa nak update.Bukan ape x update jemu la kalau bkak hari2..kalau rasa nak update baru la..bkak blog nie..ok lah Assalamualaikum..

3 comments:

Leave your comment here